An unusual cello by the Venice-based luthier, with a rosette that harks back to his German training and influences. Includes measurements
‘Every Gofriller scroll seems improvised ? if he used a template it was treated as the loosest guide ? yet they all have the same stance and character. This early model doesn’t show his more extreme traits, but the style is truly established. There is something very viol-like about the way the pegbox unrolls slowly and the volutes lean backward.’ ? John Dilworth in the December 2003 issue.
*裏面に当楽器の詳細なデータ、graduation map,parts等が掲載。
革製レザー・ミュート チェロ用 米国製|バイオリンJP
Andrea Amati‘King’cello(チェロ ポスター)|底値楽器屋
チェロ用 ハープ型 テールピース ♪柘植♪ 3種|バイオリンJP
革製レザー・ミュート チェロ用 英国製|バイオリンJP
ウルフ・スーパー・エンドピン チェロ用・コントラバス用 Wolf Super Endpin|バイオリンJP
ヒル型/ホワイト装飾 チェロペグセット ボックスウッド Cello Peg set Boxwood Hill model White Pin & Ring|底値楽器屋
Cello 1693
68cm X 84cm
An unusual cello by the Venice-based luthier, with a rosette that harks back to his German training and influences. Includes measurements
‘Every Gofriller scroll seems improvised ? if he used a template it was treated as the loosest guide ? yet they all have the same stance and character. This early model doesn’t show his more extreme traits, but the style is truly established. There is something very viol-like about the way the pegbox unrolls slowly and the volutes lean backward.’ ? John Dilworth in the December 2003 issue.
*裏面に当楽器の詳細なデータ、graduation map,parts等が掲載。
革製レザー・ミュート チェロ用 米国製|バイオリンJP
Andrea Amati‘King’cello(チェロ ポスター)|底値楽器屋
チェロ用 ハープ型 テールピース ♪柘植♪ 3種|バイオリンJP
革製レザー・ミュート チェロ用 英国製|バイオリンJP
ウルフ・スーパー・エンドピン チェロ用・コントラバス用 Wolf Super Endpin|バイオリンJP
ヒル型/ホワイト装飾 チェロペグセット ボックスウッド Cello Peg set Boxwood Hill model White Pin & Ring|底値楽器屋
Guarneri ‘del Gesù’ ‘Cessole’ ‘Teja-Ferni’ violin 1736 (バイオリン ポスター)|底値楽器屋
Antonio Stradivari 'Huberman' violin 1713 (バイオリン ポスター)|底値楽器屋
チェロ テールピース アジャスター組込ボックスウッド フレンチ モデル|底値楽器屋
ローズウッド チェロ テールピースホワイト ヒル モデル|底値楽器屋